Julaftons morgon

Ett tag sen jag bloggade, allt var kaos när jag kom hem. Inget var färdigt ingen spis inkopplad och ingen kyl.
Några dagar utan att kunna laga mat, sen kom spisen och kylen. Men det ser fortfarande ut som en byggarbetsplats.

Går inte att prata med Kvik kök i Eskilstuna, där får jag bara höra hur dyrt det blivit för honom med alla retrurer.

Kan inte fatta att en försäljare är så oförskämd, idag är det precis 3 veckor sen allt skulle vara klart, och det saknas fortfarande luckor lådfronter, en kyl o frys som knappt går att öppna för dom är felmonterade.

Ska ta sats i mellandagarna o ringa Kvik kök och försöka få ett svar på när det kan bli klart, kan väl tillägga att jag försökt få tag på Kenneth på Kvik kök och bett honom ringa upp det är 2 veckor sen och han har inte hört av sig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0