Välkommen till min nya blogg!

Hej alla ni som inte känner er som tanter.

Vem är jag?
Jag är frånskild dam, tant eller tjej, bara att välja. Jag har valt tjej, jag har två utflugna barn
óch ett barnbarn.Ett relativt hyfsat jobb kan jag skryta med, även om jag trivs så räknar jag
med att kunna pensionera mig redan vid 62, idag är jag 60 så det är ett par år kvar.

Ekonomin kommer att bli sämre mycket sämre, men friheten att kunna planera sina egna
dagar utan klocka lockar enormt.

Idag ska jag hämta min son, som ska hjälpa mig att tömma köket. Det är köksrenovering
på gång.
Ska bli underbart att få ett kök som är funktionsdugligt.




Det är ju sant men tänk om det var bara det som var frågan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0